Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Ակադեմիական քաղաքի» բոլշևիկյան մաստերպլանը

«Ակադեմիական քաղաքի» բոլշևիկյան մաստերպլանը
17.08.2024 | 10:32

Ինչպես ասում են, նույն տեղում, նույն բառամթերքով ու վարդագույն նախագծերով: Հետաքրքիր է, արդյո՞ք այս գաղափարագողությունը կարող է իրավական հետևանքներ ծնել:

Հոդվածը` «Խորհրդային արվեստ» թերթ, 16 հունիսի, 1936 թ.

Հայկ ԴԵՄՈՅԱՆ

Հ.Գ.

Իսկ ի՞նչ է մտածում «փախստականների ճամբար» որակված ԵՊՀ-ի պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմն այս կապակցությամբ: Գոնե սեպտեմբերի 1-ին աշխատանքի դուրս մի եկեք ու պատվախնդրություն ունեցեք պահանջելու, որ հեծանվորդը ներողություն խնդրի բոլոր ներկա ու անցյալ ԵՊՀ-ականներից:

Դիտվել է՝ 1730

Մեկնաբանություններ